Ny elmätare

Hej!
Vi har snart fått våra solceller installerade. När ni kommer och byter mätare, vilken mätare blir det?  Är det en Han port eller en P1?
Gustav Jakobsson

Kommentarer

  • Hej Gustav,
    Det är just nu kö för mätarbyte. Ca 4 - 6 veckor efter det att din installatör sänt in Färdiganmälan till oss. Din nya mätare är av märket Aidon och har en HAN-port av typen RJ12. Du kan dubbelkolla detta på din mätare där det kommer att stå angivet.

    Elin Nordvall Kundservice