Kostnad för att använda stadsnätet ,fiber.

Jag har fiber från Kungälv Energi till min bostad på Ställets Bygata 122. Om jag vill använda en annan operatör för Internet och TV, vad betalar jag i " hyra" till er per månad.
Åke Wettergren

Kommentarer

  • Hej, vi fakturerar en serviceavgift á 99kr/månad
    Camilla Magnusson
  • Tack för upplysningen.
    Styrelsen i vår förening, BRF Ställets Bygata, säger att föreningen betalar 60 kr. för utrustningen/ månad/ hushåll. Om vi ska anslutas till fiber- nätet; tillkommer serviceavgift på 99 kr. månad/ hushåll, utöver de 60 kronorna?
    Tacksam för svar.
    Hälsningar Åke Wettergren.
    Åke Wettergren
  • Din BRF har ett speciellt avtal med oss så det tillkommer inga mer kostnader för dig!

    Önskar dig en fin dag!
    Vänlig hälsning
    Camilla Magnusson