Jag ska flytta, vad behöver jag göra?

Om du ska flytta från din befintliga bostad behöver du säga upp ditt elnätsabonnemang. Detta kan du göra direkt här på hemsidan. Formuläret hittar du under Uppsägning av elabonnemang.

Ska du flytta in i en ny bostad måste du anmäla dig som ny nätkund på den anläggningen. Om du missar gör en flyttanmälan finns det risk att du inte har el i din bostad när du flyttar in. Även detta kan du göra direkt på vår hemsida, formuläret för detta hittar du under Anmälan av elabonnemang.

Kungälv Energi Kundservice

Kommentarer

  • jag har redan anmält nytt abonemang hos er och haft Gbg energi innan. Även  Göta energi som behöver en avslutnings Id den hann jag inte få förrän jag tappade bort min mobil i Ti ...
    kan ni skicka den nu till min mail?
    Carina Ericsson
  • Hej Carina,
    Skicka ett mail till info@kungalvenergi.se och ange din adress och gärna personnummer så kan vi återkoppla med anläggnings id. Vill du hellre ringa så går det bra, 0303-23 93 00
    Elin Nordvall Kundservice