installatör

Hej
Jag är elektriker och skall göra en solcellsanläggning hos en kund hos er.
Alla bolag har olika namn/sidor/inlogg för installatörer. Hur kommer jag åt er?
Jag har gjort något ärende tidigare men kommer inte ihåg hur jag loggade in. Det fungerar inte med mobilt bankid.
mvh Lennart Olofsson
Lennart Olofsson

Kommentarer

  • Hej,

    Du hittar aktuella pdf/blanketter på vår hemsida. Du hittar dem enklast genom att söka på "föranmälan" och väljer dokument.
    (Föranmälan Elinstallation samt Anmälan av produktionsanläggning)

    Skicka in pdf. till info@kungalvenergi.se

    Vänlig hälsning
    Camilla Magnusson