Höjd säkring

Hej.

Min bror är elektriker och kan byta upp min säkring från 20A till 25A. Problemet är att han inte bor eller jobbar på en firma i Kungälv, han kan då inte anmäla bytet. Hur kan jag gå tillväga?

// Viktor
Viktor Unosson

Kommentarer

  • Hej,
    Om din bror är behörig elektriker så kan han sända in föranmälan för detta till oss. Det är helt ok. Han behöver alltså inte bo eller arbeta i Kungälv för att kunna göra det.
    Elin Nordvall Kundservice
  • Tack för återkopplingen.

    Ja, han är behörig. Då ber jag honom fylla i det formuläret.
    Viktor Unosson
  • Det blir jättebra
    Elin Nordvall Kundservice