Energislag

Hej, undrar vilka energislag ni använder er av och hur stor andel i % varje energislag är?
L

Kommentarer

  • Hej,
    Vår egna energi kommer från Bioenergi ,vind och sol och är 100% förnybar och fossilfri.
    Utöver det köper vi en energimix från vår samarbetspartner som även den är 100% fossilfri.
    Elin Nordvall Kundservice
  • Går det att få veta hur många procent som kommer från sol, hur många från vind och hur många procent från vatten?
    L
  • Det är svårt att ange de olika delarna i procent eftersom vi köper en energimix och den mixen varierar. Den är 100% fossilfri dock.

    Elin Nordvall Kundservice