Elstöd

Hej,
Kommer Kungälvs Energi att skicka ut en info om beslut om elstöd ( motsvarande det underlag som ges till Försäkringskassan) på motsvarande sätt som Elevio har gjort till sina kunder.
Hans Jansson

Kommentarer

  • Hej,
    Du får ett beslutsbrev från Försäkringskassan, antingen med posten eller till din digitala brevlåda. Där står det hur mycket du får. När brevet kommer är pengarna på väg, om du inte redan har fått dem. Vi från Kungälv Energi skickar alltså inte motsvarande.
    Elin Nordvall Kundservice