Elnätsavgift vid försäljning av solcellsel

Hej!
Vad innebär det nya beskedet från Energimarknadsinspektionen gällande elnätsavgifter om man är på gång med att börja sälja solcellsel senare i år, och är ansluten till er?
Patrick

Kommentarer

  • Beskedet från Energimarknadsinspektionen kom igår och det innehåller inga klara besked hur det skall hanteras ännu.
    För den enskilde villaägaren ser idet i dagsläget inte ut att bli några större förändringar vad vi kan se, men det är som sagt ännu inga klara besked.
    Elin Nordvall Kundservice