Elmätarbyte

Vi har satt upp solceller och hela installationen är klar, bortsett från att ni ska byta elmätare. Vi har väntat drygt två veckor nu… Vad har ni för väntetider?
Maja Bengtsson

Kommentarer

  • Hej Maja,
    Kötiden är just nu upp till en månad för mätarbyte.
    Elin Nordvall Kundservice
  • Elmätarbyte i Norra Aröd?
    Thomas Almsenius
  • Hej,
    Det är samma kötid oavsett var i nätområdet du är.
    Elin Nordvall Kundservice
  • Hej,

    Fyra eller fem hus som skulle få mätaren utbytt samtidigt på Bergkristallvägen i Kode. Idag var ni och bytte på ett av dem?
    Hedda Stiernstedt
  • Hej, Det är flera parametrar som avgör om det är möjligt med ett mätarbyte även om det är inom samma område.
    Elin Nordvall Kundservice