elavtal

hur gör man för att skriva över ett befintligt avtal när den ene parten har flyttat och den andre bo kvar?
carolin

Kommentarer

  • Hej, Då här du av dig till oss så skickar vi ett formulär som ni skriver på. Ring 0303-23 93 00 eller mejl info@kungalvenergi.se
    Elin Nordvall Kundservice
  • Jag ska flytta in i en villa som har er som ELHANDEL leverantör.
    Jag blev tillsagd att teckna avtal ca 27:e Oktober.Jag har anläggnings ID och Områdes ID. Men när jag ska lägga in 1:a Nov som startdatum går det ej. Jag får den 11 Nov som start, Vad gör jag då?
    Patrik Norsten
  • Hej Patrik,
    Du kan skriva på raden "Övriga upplysningar" att du flyttar in det datumet, så tecknar vi ditt Elhandelsavtal från datumet du flyttar in.
    Elin Nordvall Kundservice