checkwatt

Jag har solceller och batteri. Men en annan leverantör idag. Jag undrar om jag kan få tim - avläsning och om ni öre min el och om chekwatt kan användas?
Stig Johannesson

Kommentarer

  • Hej!
    Du kan få timavläsning hos oss och vi köper din överskottsel.
    Vi betalar timpriset för din överskottsel.
    När det gäller Checkwatt så håller avtalet på att skrivas och kommer bli klart inom kort.

    Önskar dig en fin dag!

    Mvh
    Veronica Leijon
  • Hej
    tack för information, vilka timpriser gäller när det spotpiset med påslag för köp och sälj ? Vilka el  slag ingår?
    Stig Johannesson
  • Hej,
    på din produktion är det inget påslag på det överskott du säljer till oss.
    På ett rörligt timpris så är påslaget 6 öre/KWh (inkl elcertifikat).
    Så här såg elproduktionen ut i Sverige 2023 och Kungälv käper en sk elmix. Allt vi köper är fossilfritt

    Elin Nordvall Kundservice