Byte från gemensamt elavtal till enskilda

Hej! Vi har en BRF med gemensamt elavtal idag med individuell mätning och debitering, men vill undersöka möjligheten att byta till enskilda för varje bostad. Hur fungerar det med anläggningarna från er? Vi har idag 5 anläggningar (en per huskropp 4st) behövs det installeras ytterligare anläggningar eller hur fungerar det?

Daniel Larsson

Kommentarer

  • Hej!
    Den här frågan får jag skicka vidare till en kollega och be dem återkoppla direkt till dig.

    Emma Gaestadius