Billaddning

På kommunens  ladd platser är kostnaden gratis till 3 kwh. Jämför med Göteborg där kostnaden  är mellan 5.50 och 8,50 kwh.
Jag bor i en brf med ladd platser.
Min fråga är hur vi ska kunna få och ta del av subversionerna som ges till dom som laddar i vissa publika laddare.

Kjell Rosén

Kommentarer

  • Hej,
    Det är i dagsläget fri prissättning för Billaddare.
    Gratisplatserna som kommunen har vid pendelparkeringar ex ska bytas ut och kommer då att prissättas.
    Det finns stöd för Bostadsrättsföreningar att få från staten.
    Om du vill så får du gärna kontakta oss för vidare diskussion. Telefon 0303- 23 93 00 eller e-post: info@kungalvenergi.se

    Elin Nordvall Kundservice