Vattenpris

Hej! Jag har skickat intresseanmälan på flera lägenheter inom Kumla Bostäder och ska nu på en första visning. Jag såg nu precis att vattnet inte ingår i hyran och undrar lite vad kostnaden för det brukar bli?
Tack för hjälpen!
Rebecca Carlström

Kommentarer

  • Hej Rebecca!

    Här hittar du vårt pris https://kumlabostader.se/?s=Vatten
    Det är varmvattnet som debiteras och som man betalar månaden efter för då vi ser hur mycket som har förbrukats.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Hej igen och tack för svar! Då vet jag!
    Sidan jag länkades till talade bara om priset för 2022, vilket var lite över 86:-/kubik, men det kanske är samma nu?

    Rebecca Carlström
  • Rättelse: jag menar lite över 80:-/kubik. Jag läste fel 😅
    Rebecca Carlström
  • Hej,

    Vi har inte uppdaterat priserna för 2023 ännu, när det blir så hittar du det på vår hemsida.

    MVH

    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd