vattenförbrukning

Det går inte att kolla vattenförbrukningen på Mina Sidor. Länken går till Infometrics hemsida. Har varit så nu ett par dagar.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du uppmärksammade detta. Det verkar vara något fel i systemet och felsökning pågår. Om du väljer att högerklicka på länken och öppna den i ny flik så ska du komma till inloggat läge. Kollar du från din mobil/surfplatta behöver du hålla inne länken i några sekunder för att komma till inloggat läge.

    Vi hoppas på en lösning inom kort, men tills vidare får du göra enligt ovan.

    Beklagar tekniken och hoppas att du enkelt ska komma åt din förbrukning i fortsättningen.
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling