Vatten

Hej. Jag fick reda på att vi har bakterie i vattenkran.  Hoppas jag inte har druckit i hela veckan. Jag har mått dåligt på ett tag. När kom bakterie i vattnet? Ni har inte skickat nåt papper info om vatten.

Kommentarer

  • Hej Lise-Lotte,

    Dessvärre är bakterierna i vattnet inte något som vi styr över. Kumla kommun är ansvariga för vattenförsörjningen, det är alltså dit du får vända dig. Kumla Kommuns Servicecenter har telefon 019-58 80 00
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling