Vart gör jag av mina grovsopor?

Hej!
Jag undrar vart jag gör av mitt skräp som inte ska vara i miljörummen? Typ en gammal TV-bänk. skidor, kaffebryggare... Det får inte plats i mitt förråd och jag har ingen bil så jag kan inte åka till Kvarntorp.
Mvh,
Leif
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej!
    Kumla Bostäder hämtar era grovsopor en gång i månaden året om. Dock måste man ringa felanmälan och meddela att det finns skräp att hämta. Fullständig information coh vilka datum vi hämtar finns på vår hemsida. Hämtning av grovsopor.
    mvh,
    Anna
    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )
  • Länken fungerar ej. Önskar datum för grovsopshämtning Stationsgatan 2. Vi har inte fått någon information om grovsopor i År. Tror att det redan varit. Men det är väl också en dag per månad. Vilken?
    Mvh Eva Fryxell

  • Hej,

    Här kommer länken på nytt. Nu ska det fungera.

    https://kumlabostader.se/info/grovsopor/

    MVH Liselott
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling