Varför nollställdes mina poäng när jag fick lägenhet?

Hej!
Jag undrar varför mina poäng nollställdes när jag fick en lägenhet hos er?
Med Vänlig hälsning
Viola
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Viola,

    När man flyttar in hos oss och kontraktet börjar gälla så nollställs man i vårt kösystem. vill man fortsätta att samla poäng och stå som sökande är det viktigt att man meddelar oss det så fort man har flyttat in så vi kan registrera dig som sökande igen, man börjar då om från noll från det datumet man anmäler sig igen.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
    (Uppdaterad )