Varför går det inte att registrera sig sidan bara försvinner,har försökt flera gånger.

varför går det inte att registrera sig sidan bara försvinner,har försökt ett otal gånger nu.
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Vid användande av vissa webläsare, t e x Safari (standard på Iphone och Ipade) måste man tillåta cookies för att det ska fungera fullt ut.

    (Uppdaterad )
  • hej  försöker ändra min profil men lyckas inte  hur gör jag , är pensionär  inkomst. osv....
  • Hejsan! detta kommer upp under fliken fyll i person nr när jag vill registrera mig  (Vänligen kontakta systemansvarig för åtgärd) vad är det för fel??
    Gabriel Lilja
  • Hej!
    Ditt konto behövde uppdateras vilket nu är gjort. Det är bra om du nu loggar in och kollar så dina kontaktuppgifter stämmer.

    Har du fler frågor runt ditt konto rekommenderar jag dig att maila dessa till info@kumlabostader.se

    Med vänliga hälsningar
    Birgitta Johansson Ellbén