Varför gäller inte mitt konto längre

Jag har ett konto hos er men det står att det inta gäller längre. Jag undrar varför?
Karin Lewin

Kommentarer

  • Hej Karin.
    Ditt konto var låst p.g.a att du inte hade loggat in på länge. Man måste logga in 1 gång per år så att kontot inte blir låst. Nu har jag låst upp det och du kan logga in och uppdatera dina uppgifter så som telefon, mail, nuvarande adress.
    Ha en fortsatt bra dag
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare
  • Hej,

    Jag skulle logga in på mitt konto och det hade blivit låst.
    Kan ni hjälpa mig att låsa upp det igen?

    /Jimmy
    Jimmy Carlsson
  • Hej Jimmy.
    Vad har du för personnummer?
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare
  • Hej,
    Hoppas det skyddas.😉
    Jimmy Carlsson
  • Hej.
    Nu är ditt konto upplåst igen.
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare