Var kan jag tvätta mattor?

Hej, Jag bor i Klockarbacken och undrar om det finns någon grovtvättstuga där jag kan träffa mattor?
Vänligen Stig
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej,
    I flera av våra bostadsområden finns grovtvättstuga. Där kan du tvätta större gods som mattor, sängkläder, madrasskydd etc. Bokning sker via felanmälan, 019-58 88 00!

    Anna Stackling Kommunikatör/Administratör
    (Uppdaterad )
  • hej bor på hammargatan 3 a i tvättstugan i källaren står det att det ska finnas en grovtvättmaskin men var finns den för de 2 som finns där e ju för vanlig tvätt

    mvh lola karlsson olsson
    lola karlsson
  • Hej Lola.
    Din närmaste grovtvättstuga för att tvätta mattor finns på Vattugatan 3.
    Vill du boka tid så lånar du nyckel på vårat kontor. Ring innan och säkerställ att det finns nyckel inne för utlåning.
    Ha en fortsatt bra dag
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare