Vad gör ni med gamla bilvrak sm står och förfaller?

Hej,
Jag bor i Klockarbacken och på vår parkering står det en gammal bil som absolut inte är körbar. Hur hanterar ni gamla bilvrak och varför forslar ni inte bort dem?
mvh,
Gunnar K

Kommentarer

  • Hej Gunnar.
    Det finns vissa kriterier som måste uppfyllas innan vi kan vidta sådana åtgärder.
    De bilar som står på våra parkeringar och klassas som bilvrak, forslas bort.
    Om det finns någon bil som du kan ana vara ett bilvrak får du gärna anmäla det till oss så att vi kan kontrollera att det uppfyller kriterierna för bortforsling.
    Det kan också vara så att en bil som till synes kan anses vara ett bilvrak ändå inte är det.

    KUMLA BOSTÄDER AB

    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare