Uppsägning

Hej! Vi har tänkt att säga upp våran lägenhet då vi ska flytta till hus. Min fråga är då om det är tre månader som det står eller om man kan hitta någon som kan ta över lägenheten dvs att man får kortare uppsägningstid? Mvh
André

Kommentarer

  • Hej!

    Det är tre månader uppsägningstid på din lägenhet.
    Du kan kontakta oss när du har gjort uppsägningen så kan vi notera att möjlighet till tidigare inflytt finns.
    Dock kan vi inte lova att någon kan ta lägenheten tidigare så räkna med tre månader.
    Åsa Hallin Kundtjänst/uthyrning