Tvättstuga/anläggnings ID

Tjenare.
Har nyligen fått nycklarna till min lägenhet på Franzens Väg 12b. Dock så saknar jag behörighet till tvättstugan med mina taggar, Hur går jag tillväga?
Utöver det så undrar jag vad för Anläggnings ID jag har? Då jag behöver teckna ett nytt elavtal.
Med vänlig hälsning Christoffer Larsson

Kommentarer

  • Hej Christoffer!

    Välkommen som ny hyresgäst hos oss!

    För att få tvättstugetagg behöver du boka in en tid för tvättstugevisning som du får av en av våra Boendeutvecklare. Du får gärna ringa oss på 019-58 88 00 för att boka tid.

    När det gäller din el så sköter vi det avtalet, du behöver alltså inte göra något.

    Med Vänliga Hälsningar
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling