Tvättmaskin

Ja bor i Klockarbacken i en trea och vi skulle vilja skaffa tvättmaskin , ja undrar om men anlitar någon som kopplar in den åt får mab ha de då ?

Kommentarer

  • Hej Sandra!

    Tack för din fråga. Om du anlitar en firma som är auktoriserad på installation vad det gäller el och vatten så de blir säkra anslutningar så går det bra att själv sätta in en tvättmaskin i din lägenhet. Se till att det blir ordentligt gjort så det är gjort av en fackman om det händer något i framtiden med maskinen.

    Lycka till!
    /Jessica
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd