Tvättmaskin

Hejsan! Bor i en lägenhet som har förberett för tvättmaskin och torktumlare. Kan man få hjälp från er att koppla på vatten eller?
Millu

Kommentarer

  • Hej  Millu.
    Tvätt och diskmaskiner får man installera själv antingen att man gör det själv, under förutsättning att man kan och vet hur man gör på rätt och riktigt sätt. Eller så ringer man till en VVS-installatör som gör jobbet.
    Ha en fortsatt bra dag.

    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare