Tv internet

hej
Ingår internet och tv i hyran på Götgatan 19?
behöver man något modem från er eller kan man stoppa in en router i väggen för att få Wi-Fi i lägenheten?
Behövs det en digitalbox till tvn eller går det att bara stoppa in nätverks alt antennkabel i väggen för att

bra att veta på förhand när man ska flytta in
Gustaf Sandberg

Kommentarer

  • Hej Gustaf!

    Tack för din fråga. I din fastighet så finns fiber från Kumla-Örebro stadsnät indraget. Du beställer själv abonnemang hos den leverantör du önskar och då berättar de vad du behöver för utrustning. Man behöver själv ha ett bredband för wi-fi och en tv-box, om man inte har en smart tv och streamar själv ifrån bredbands routern som man själv står för.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd