TV box telia faktura

Hej! Vi bor i skolvägen 7. Jag hade pratat med Jessica förra veckan angående fakturan som vi fick från Telia. Hon så att jag skulle skicka skriftligt om ärendet för att hon ska kunna hjälpa oss fixa intyg som vi kan skicka till Telia.
Vi har beställt från Telia tv box som är gratis. När jag ringde telia och beställde boxen kom vi överens om att vi vill ha endast de kostnad fria kanalerna. Trots allt har telia skickat en faktura på 248 kr. Kumla bostäder var hos oss och hjälpte oss att installera boxen och frågade om vi endast hade kanaler som är kostnadsfria. Vi sa att vi beställde bara gratis kanalerna. Vi vet inte varför vi ska behöva betala 248 kr varje månad. Vi använder inga kanaler och det är bara ett par kanaler som funkar.
Vi har ringt och försökt prata med Telia men får ingen svar. De svarar och ta personuppgifter men sen lägger de på.
Vi skulle vara väldigt tacksamma om ni kan hjälpa lösa detta.
Vid frågor kan ni ringa mig på 0769126455

Mvh Michael Welday

Michael Welday

Kommentarer

  • Hej Michael!

    Jag behöver fler uppgifter som vem hyreskontraktet står på samt personnr. Vänligen mejla mig direkt med uppgifterna.
    jessica.frisk@kumlabostäder.se

    Vänligen skriv inga personuppgifter i vårt forum.

    MVH
    Jessica/Kundtjänst
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd