TV 2021

Min mor har inget internet, måste hon ha det för att kunna titta på TV 2021?

Kommentarer

  • Hej Thommy!

    Tack för din fråga, din mor behöver inget internet utan det som ingår i den tjänstefördelare som finns i lgh är tillräckligt för tv, dock behövs en digitalbox för tv beställas av valfri leverantör som ansluts via detta fiber uttag i tjänstefördelaren.

    Det som ingår i hyran from 1/1-21 är grundutbudet från Telia med kanalerna svt1, svt2, svt 24/Barnkanalen, Kunskapskanalen, TV4 samt axcess kanalen men en box måste beställas frånTelia och kopplas in via fiberuttaget till box och sedan in i tvn via en HDMI kabel som kommer med paketet från Telia.

    Önskas det beställas från Telia om ni inte redan gjort detta så gör ni det enklast genom att ringa på 010-551 06 10. Det går givetvis bra att välja annan operatör som ni hittar på openuniverse.se om något annat Telia känns bättre.
    Återkom om det är något annat jag kan hjälpa till med.

    Önskar en God Jul & Ett Gott Nytt År!
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd