Trygghetsboendet i kvarteret Jägaren

Hej!

Är det hos Kumla Bostäder som man ställer sig i kö till trygghetsboendet som ska byggas i kvarteret Jägaren?

Undrande Bertil

Kommentarer

  • Hej Berra!

    Tack för din fråga. Det är inte Kumla Bostäder som bygger trygghetsboendet i kvarteret Jägaren.

    För att ställa sig i kö till just det trygghetsboendet du nämner kontaktar du:

    Stiftelsen Hem för Gamla

    Oskarsparken 7

    702 12 Örebro

    Telefon: 019-611 11 72

    E-post: shgseniorboende@telia.com

    Hemsida: www.shgseniorboende.com

    Det går bra att ringa, skicka e-post eller skriva ett vanligt brev.

    Med Vänliga Hälsningar

    Liselott Lodén Chef boendeutveckling