Trygghetsboende

Kan man avgränsa sin sökning/kö till att endast omfatta Kvarngården/Staren?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Eivor!
    Det går absolut att göra, ta kontakt med mig Jessica på 019-58 88 20 så hjälper jag dig med det.

    MVH
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
    (Uppdaterad )
  • Hej, Undrar om min mamma kan ställa sig i kö till trygghetsboende. Är det Kvarngården som gäller då. Hon har bott privat i över 60 år och det boendet är inte längre så bra för henne.

    Mvh Agnetha G
  • Hej Agnetha!

    Absolut visst kan hon det, enklast är att du hjälper din mor att registrera sig i vår bostadskö på www.kumlabostader.se så att hon börjar att samla köpoäng hos oss.
    Det är med de poängen man söker bostad på.

    Du är också välkommen att kontakta mig på 019-58 88 20 om du vill veta mer om Trygghetsboendet.

    MVH
    Jessica Frisk

    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
    (Uppdaterad )