Tillträde

Hej. Om det står att en lgh är ledig from 1 juli t ex. Måste man flytta in 1 juli då eller kan man bestämma tillsammans med er att man flyttar in en månad senare?

Kommentarer

  • Hej,

    Det går inte att senarelägga ett inflyttningsdatum. Om den nuvarande hyresgästen och du skulle komma överens om en tidigare inflyttning går det bra.
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling