Tillträde till lägenhet

Vi flyttar till Götgatan 21 1/11. Hur dags kan vi hämta nycklar på kontoret.
Yvonne Karlsson

Kommentarer

  • Hej!

    Senast kl 12.00 den 1/11 men kontakta kundtjänst ett par dagar innan för att få aktuell status. Beror på när tidigare hyresgäst bokat sin slutbesiktning och lämnat in sina nycklar vilket ibland sker tidigare än den sista i månaden.

    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd