Störning

Hej,
Jag har grannar som stör i tid och otid. Jag har försökt att prata med dem utan resultat men inget verkar hjälpa, hur gör jag för att få hjälp med detta? Börjar bli frustrerad översituationen...

Hälsningar Jasmin

Kommentarer

  • Hej Jasmin
    Tack för ditt mail.
    Störningar som sker, ska man maila in till oss på storningsgruppen@kumlabostader.se Pågående störningar efter vår arbetstid, kan man ringa vår störningsjour. Numret dit hittar du på vår hemsida eller i trapphusets namntavla
    Med vänlig hälsning
    Nicklas Adamsson Boendeutvecklare