Staket

Hej.
Undrar om man kan sätta dit staketstolpar? Har sett att det är många i området klockarbacken som har gjort så som inte är samma färg som som ni satt dit.

Sen tänkte jag höra om man kan få en duschkabin istället för badkar?
Bor på klockarbacken.

Kommentarer

  • Hej Jessica.
    Om du vill göra något extra med ditt staket så hör du av dig till oss.
    Visa upp en ritning på hur du har tänkt med staketet.
    Vad gäller badkar så är det inget som vi byter ut till duschkabin. Är det badkar i lägenheten när man flyttar in så ska det vara det när man flyttar ut.
    Med vänlig hälsning Tomas E
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare
  • Hej!

    Vi önskar oss ett badkar i vårt badrum. Är det något ni kan hjälpa oss med?
  • Hej Monica.
    Om det inte finns något badkar i lägenheten när man flyttar in så måste man tyvärr införskaffa ett badkar själv.
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare