St torgilsväg bostadskö.

Hej är alla bostäder på st torgilsväg bokade eller finns det lediga lägenheter kvar? Är det någon särskild kö dit?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt mail! Det kommer finnas lägenheter att söka via vår hemsida mot slutet av sommaren. Vårt kösystem gäller, så se till att vara registrerad i bostadskön!

    Lägenheterna är från 2 ROK till 4 ROK i storlek, och det finns både nyrenoverade liksom nyproducerade bostäder kvar att söka. Håll utkik efter kommande information!

    Glad Sommar!
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare
  • Konstigt, min mors lägenhet skulke ju bli 2 st ettor! Blev det inte så nu?? /Susanne
  • Hej!

    På S:t Torgils väg 13 försvinner några lägenheter som ursprungligen var på 3 ROK. De delas nu istället på mitten och blir två lägenheter som vi väljer att kalla för 2ROKV.
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare
  • Hej !  mitt namn är Lars-Olof Asplund
    Jag bor nu på Akvarellen men söker en
    ny bostad. Jag önskar en två rums lägenhet,
    gärna på st Torgils väg, som jag tror blir fin.

  • Hej!

    Vi publicerar lediga lägenheter på vår hemsida. Välkommen att ansöka där!
    God Jul!
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare