St Torgils väg

Hej!

Jag är nyfiken på när de nya lägenheterna på St Torgils kommer vara klara?

Kommentarer

  • Hej Jessy!

    De första lägenheterna på St Torgils väg kommer att vara klara om ca 1-1,5 år.
    Håll utkik på vår hemsida, där vi lägger ut löpande information.

    Helena Lundgren Kundtjänst/reception
  • Jag har fått erbjudande om lägenheten på st torgils väg men hittar inte på eran hemsida vart jag ska tacka ja. jag vill verkligen inte tappa min köplats och jag vill svara JA.
    Senel kurt
  • Hej!

    Jag noterar att du tackar ja till erbjudandet på S:T Torgils väg 7 D lgh 722. Vi återkommer till dig om det blir du som får skriva kontrakt på lägenheten.

    Med vänlig hälsning
    Birgitta Johansson Ellbén