St torgils

Hej!
Vi står bland de fem första på två lägenheter. För att kunna svara behöver vi veta om investeringsbidraget erhålls?
Sen undrar vi över förråd för de nya fyrorna? Hur ser det ut. Kommer det bli nya lekplatser mellan husen?

Kommentarer

  • Hej!

    Om vi får investeringsbidrag eller inte är ännu utom vår kontroll tyvärr. Det gäller både i tid och i beslut. Vi kommer skriva kontrakten för de nyproducerade lägenheterna med den lägre rabatterade hyran. Om bidraget inte erhålls kommer hyran dessvärre höjas.

    Passar på och påminner om att i nästa byggetapp kommer det att finnas 6 st lägenheter på 4 ROK på S:t Torgils väg 7.

    Förråd kommer finnas i källaren. Lekplatser planeras till båda innergårdarna.
    Ring oss gärna om ni har fler frågor, tel 019-58 88 00.
    Jaana Ekeblom Ombyggnadssamordnare