Sommarjobb

När är det tidigaste datum man kan ställa upp för sommarjobb? Om det inte går redan nu?

Alvin

Kommentarer

  • Hej,

    I slutet på januari och början på februari så annonserar vi om sommarjobb på vår hemsida, först då kan du söka så håll utkik där.

    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Hej! Jag heter Sara och jag hade viljat ansöka sommarjobb men jag hann inte,Jag undrar om det finns ändå plats kvar för mig? Jag älskar att hjälpa alla inom allt och det skulle göra mig glad.
    Sara Naqshbanda
  • Hej Sara,

    Dessvärre har tjänsterna blivit tillsatta, så tyvärr är det försent att söka sommarjobb hos oss.

    Lycka till med jobbsökandet.
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling