Sökning av lägenhet

Hej jag har hittat 2st lägenheter som jag är sugen på så jag undrar varför jag inte kan göra intresse anmälan lika så med p-plats

Kommentarer

  • Hej!

    När du har skrivit kontrakt på en lägenhet hos oss kan du även söka en p-plats.

    Men innan dess måste du ställa dig i vår kö för p-plats. Kontakta oss för detta så registrerar vi dig i den kön.