Slänga stora möbler

Om man vill slänga tex stora byråer, skrivbord etc, hämtar ni från lgh då eller får man se till att de kommer ut själv?
Lorita Hultberg

Kommentarer

  • Hej Lorita.
    Sista torsdagen i varje månad så hämtar vi grovsopor. Vilka datum som gäller står på anslaget vid miljörummen. Då måste hyresgästerna som vill bli av med sina möbler m.m göra en felanmälan på detta samt att möblerna ska stå utanför sitt miljörum. Tänk på att göra felanmälan någon dag innan.
    Ha en fortsatt bra dag.
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare