Skriva in sig

Kan inte lägga in mitt personnummer. Står att jag ska kontakta systemansvarig.
Daniel Thungren

Kommentarer

  • Hej,
    Kontakta oss via info@kumlabostader.se eller ring oss på 019-58 88 00 så ska vi hjälpa dig.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Jag behöver veta hu jag ska göra för att få in mitt personnummer vid ansökan om att få stå i er bostadskö?
    Göran Dahlensjö
  • Hej Göran.
    Om du har mobilt bank-ID så kan du logga in på ditt konto hos Kumla Bostäder.
    MVH TOMAS EKSTRAND
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare