Skriften: Policy för uthyrning av Kumla Bostäders lägenheter

Är det dessa regler som gäller fr o m 2020?  "Om kunden svarat nej till 5 stycken erbjudanden under ett kalenderår där kunden hamnat bland de 5 med högst köpoäng spärras den sökande under 6 månader. Under tiden du är spärrad samlar du inga nya köpoäng"