Skaka täcken från balkongen?

Är det verkligen okej att skaka täcken etc från balkongen? Våra grannar ovanför oss gör det ofta och vid flertal tillfällen har det hänt när vi ätit mat ute på balkongen vilket gör att vi har fått kastat maten.

Kommentarer

  • Hej
    Nej det är inte tillåtet att skaka mattor från balkongen. Det finns ställningar ute på gården som går bra att använda till det.

    med vänlig hälsning
    Nicklas Adamsson Boendeutvecklare