Seniorboende

Har ni några lägenheter för seniorboende?
Ulf Rydh

Kommentarer

  • Hej!

    Vi har vårat seniorboende 55+ på Hammargatan 3a samt vårt Trygghetsboende 70+ Staren på Skolvägen 2a samt Kvarngården med adresserna Råbergagatan 5-7 och Parkgatan 17-19.

    Lediga lägenheter publiceras på vår hemsida www.kumlabostader.se .
    Håll utkik om något av intresse dyker upp där.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Hej Jessica. Jag bor på Sturegatan 6 i kumla men trivs inte. Jag vill gärna flytta till Hammargatan 3 (55+). Finns det kösystem där man har utrymme för uppsägningstid? Ibland dyker det upp lediga lägenheter där har man inte tillräckligt med tid. Mvh Marie
    Marie-Reine Safa
  • Hej,

    Alla våra lägenheter söks vi samma kösystem. Skillnaden är bara att du måste fyllt 55 år för vårt 55+ boende och 70 år på vårt 70+ boende. Det finns ingen speciell kö till dessa lägenheter i dagsläget.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd
  • Hej
    När publicerar ni nya lediga lägenheter ?

    Monica Johansson
  • Hej Monica,

    Vi publicerar lägenheter allteftersom de blir uppsagda hos oss.

    Ha en fin dag!
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling