Renovering?

Hej,
Jag undrar när jag kommer att få rustat i min lägenhet? Jag har lämnat in min lapp där jag gjort mina val på tapet och färg men ännu inte hört något av er? Vad händer?
Tacksam för svar!
/Jasmin

Kommentarer

  • Hej Jasmin.
    Målerifirman som ska utföra jobbet hemma hos dig tar kontakt med dig och gör upp en tid innan dom startar arbetet.
    Ha en fortsatt bra dag
    Tomas Ekstrand Boendeutvecklare
  • Tack för svar, då vet jag!
    Ha en bra dag du med 😉
  • Hej! Vi tappade bort vår lapp med erbjudande om lägenhetsunderhåll, kan vi få en ny, eller vill bara ha ett rum fixat, men vet inte vilket sovrum det är ,tror 2 eller 3, hur ska jag veta det? Mvh Maria
    Maria Fält
  • Hej!

    Vi skickar en ny "lapp" om lägenhetsunderhållet.

    Med vänlig hälsning
    Birgitta Johansson Ellbén
  • Kan jag få ett inlogg och lösenord?

    Maria Mathisen
  • Hej!

    Har du mobilt Bank ID? I så fall använder du det vid inloggning.

    Med vänlig hälsning
    Birgitta Johansson Ellbén