Registrera sig

Hej,

När jag ska registrera mig så står det att jag ska kontakta systemansvarig för åtgärd under fältet där mitt personnummer fyllts i. Kan ni hjälpa mig?
Jacob Wennerholm

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt mail.
    Du har redan skapat ett konto sedan tidigare på Kumla Bostäder så du behöver bara logga in på det.

    Med vänlig hälsning
    Åsa Hallin Kundtjänst/uthyrning
  • Ok tack! Försöker igen då 😊
    Jacob Wennerholm
  • Hej,

    När jag ska registrera mig så står det att jag ska kontakta systemansvarig för åtgärd under fältet där mitt personnummer fyllts i. Kan ni hjälpa mig?
    Lava
  • Hej!

    Tack för ditt mail.
    Återkom med ditt personnummer så ska jag kolla upp vad som har hänt.

    Önskar en fortsatt fin dag!
    Åsa Hallin Kundtjänst/uthyrning
  • Hej!

    Mitt personnummer är 200001274000

    Tack/Lava
    Lava
  • Hej!
    Ditt konto är nu aktiverat igen. Det har varit låst du du inte har loggat in på länge. Man behöver logga in minst en gång per år för att fortsätta vara aktiv i vår bostadskö.

    Önskar en fortsatt fin dag!
    Åsa Hallin Kundtjänst/uthyrning