Praktik

Jag undrar om ni tar emot praktik då jag fick reda på att vi kommer ha praktik den 11 mars och hur jag gör en ansökan för praktik hos er
Alvin

Kommentarer

  • Hej Alvin,

    Tack för din fråga. Mejla in din förfrågan om praktikplats hos oss till info@kumlabostader.se så sänder vi det vidare till den som har hand om praktik hos oss. Uppge vilken period och hur länge det gäller samt hur gammal du är så får du en återkoppling på mejl.

    Lycka till!
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd