Parkeringen i klockarbacken

Det står att parkeringen är avstängd v. 47 - 48. Var ska vi som har parkering där parkera så länge? Vi har inte fått någon information om det alls.
Amelie

Kommentarer

  • Hej Amelie!

    Om du hyr parkering 130-140 eller 203-210 har du fått ett brev med information i din postbox om hur du ska gå tillväga under tiden som arbetet pågår.
    Hyr du inte någon av dessa parkeringar, är du inte berörd av arbetet, och har därför inte fått något brev.

    Med vänliga hälsningar
    Mattias Lindholm