Parkering

Hej! Jag bor på Skogstorpsgatan 7B och har sett att en av hyresgästerna i våningen ovanför flyttar ut. Hon hyr en carport och undrar om jag skulle kunna få överta den när den blir ledig?
Annars finns det en ledig p-plats, jag tror det var P018, i området så kan tänka mig hyra den. Men helst car-porten om den blir ledig.
Mvh
Anne-Christine Holmkvist

Kommentarer

  • Hej Anne-Christine,

    De lediga p-platserna läggs ut på vår hemsida, och du söker dem när du är inloggad på "mina sidor".

    MVH Liselott
    Liselott Lodén Chef boendeutveckling
  • Hej. Jag har fått parkeringsplats med eluttag. Jag fick ingen information om det är hyresgästen som ska skaffa elkabel eller får man låna av hyresvärden. Tack
    Marie-Reine Safa
  • Hej. Ska man ordna själv elkabel till parken med eluttag?
    Marie-Reine Safa
  • Hej, Ja om det är en motorvärmare kabel så är det du själv som ordnar med detta. Kan vara olika uttag i din bil så du skaffar en som passar din bilmodell.
    Jessica Frisk Kundtjänst/trygghetsvärd